متخصصان امنیت شبکه می گویند استفاده از یک جمله برای ساخت یک رمز عبور قدرتمند بسیار کارامدتر از انتخاب یک یا دو واژه عادی و معمول است.
این روزها هر فردی می تواند شما را تحت نظر داشته باشد، هر حرکت شما را به عنوان یک کاربر اینترنتی زیر نظر داشته و در انتظار فرصتی مناسب برای ربودن رمز عبور شما برای دسترسی به اطلاعات شخصی تان باشد.
"گراهام کلولی" مشاور ارشد شرکت امنیت نرم افزار "سوفوس" می گوید هر روز حملات سایبری جدیدی رخ می دهند و می توان روزانه در حدود 90 هزار کد مخرب را در لابراتوارها ردیابی کرد، یعنی یک کد در هر ثانیه به گفته وی انگیزه اصلی برای همه این حملات پول است، هکرها رمز عبور ایمیل کاربران را می خواهند تا بتوانند هویت کاربران را ربوده و حساب بانکی آنها را خالی کنند.
رایجترین رمزهای عبور واژه هایی هستند که می توان آنها را درون واژه نامه یافت، از قبیل "رمز عبور"، " رومیزی" و یا حتی نام باشگاه های فوتبال. کلولی این رمزهای عبور را بسیار بی ارزش و ناکارامد می داند زیرا به گفته وی هکرها معمولا حملات واژه نامه ای انجام می دهند و حساب ایمیل کاربران را با تمامی واژه های موجود در واژه نامه ها می سنجند تا زمانی که رمز عبور نهایی یافته شود.
هرگز از واژه های رایج و معمولی استفاده نکنید! کلولی برای پرهیز کردن از انتخاب چنین واژه هایی روشی ساده را توصیه می کند تا کاربران بتوانند از ایمن بودن رمزهای عبور خود اطمینان حاصل کرده و به راحتی آن را به یاد بیاورند اما نفوذ به آن برای هکرها دشوار باشد. از نظر وی بهترین رمز عبور برای یک کاربر "F&WL2HH&E4D" یا چیزی مشابه آن است.
شاید این رمز عبارتی به نظر بیاید که گیج کننده بوده و امکان به یاد سپردن آن وجود نداشته باشد اما کلولی می گوید این بهترین رمز عبور برای محافظت از حریم خصوصی کاربران در اینترنت است. این رمز عبور در واقع یک جمله است: "Fred And Wilma Like To Have Ham And Eggs For Dinner" ) فرد و ویلیام می خواهند برای شام گوشت و تخم مرغ بخورند) در صورتی که بخواهید می توانید از نسخه فارسی این جمله نیز به عنوان رمز عبور استفاده کنید.
کلولی معتقد است می توان برای هر وب سایت از رمز عبور متفاوتی استفاده کرد به این شکل هکرها نمی توانند به سادگی به رمزهای عبور کاربران دسترسی پیدا کنند و کاربر تنها کافی است یکی از رمزهای عبور خود را به خاطر بسپارد تا بتواند تمامی آنها را در ذهن نگه دارد.
کلولی همچنین بر اهمیت به روز رسانی نرم افزاریهای ویروس کش بر روی رایانه ها تاکید می کند زیرا ضعف این نرم افزارها می تواند توانایی هکرها در ربودن رمزهای عبور در حین تایپ شدن آنها توسط کاربر را افزایش دهد.
به
گفته وی هکرها به نرم افزارهایی به نام "جاسوس افزار" شهرت داشته و می
توانند با استفاده از آن هر تک کلیدی که بر روی صفحه کلید فشرده می شود را
ردیابی کنند.
جدید ترین حمله سایبری که کلولی درگیر کنترل و مهار آن شده بود حمله ای بود که با مرگ اسامه بن لادن در ارتباط بود. به گفته وی همه جهان بر روی کشته شدن بن لادن متمرکز شده بودند مردم به اینترنت رفته و به جستجوی تصاویر ویدیویی و یا عکسهایی از مرگ بن لادن می گشتند، در حالی که هکرها از این موقعیت سو استفاده کرده و به انتشار تصاویر آلوده و تقلبی اقدام کردند.
به این شکل جستجوی این محتوی در اینترنت کاربران را وارد وب سایتهایی می کرد که با هدف آلوده کردن رایانه آنها طراحی شده بود.
بر اساس گزارش سی ان ان، کلولی معتقد است همزمان با افزایش یافتن راهکارهای هکرها برای به سرقت بردن اطلاعات شخصی کاربران، کاربران نیز باید بیاموزند تا به جنگجویان سایبری تبدیل شوند، این کار را می توانید با انتخاب یک جمله به عنوان رمز عبور خود آغاز کنید!
یك لحظه بيبن با من چه کردی
همه احساسمو بازیچه کردی
جدایی را تو کردی من نکردم
زدی تیر به قلبم رد نکردی ، .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ابرهای بارانی چشمانم از بس باریدند ، همچون چاه چشمان عروسک هاییم خشکیدند . پایان جدایی کجاست .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش به جای جدایی مردن بود ، چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو دنیا از ۳ آهنگ خوشم نمیاد بشنوم ! صدای کودکی را از بی مادری ، صدای مجرمی را از بی گناهی ، صدای عاشقی را از جدایی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست ؟ سری تکان داد و گفت نفرین بر این جدایی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مرا اینگونه باور کن ، کمی تنها کمی بی کس ، کمی از یادها رفته ، خدا هم
ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته ؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست ؟ که شاید هم
به جرم آن ؛ غریبی و جدایی هست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دوستی من و تو دوستی شاخه و برگ است ، و جدایی برگ از شاخه مرگ است
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تا نباشد جدایی ها کـــ ـس نداند قدر یاران ، کویر خشک می داند بهای قطره ی باران
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
می نالم از جدایی ای نازنین کجایی ، سوزم ز هجرت ای بهترین کجایی ، در باغ
آرزوها دیگر گلی نمانده ، در حسرت گل هستم ای باغبان کجایی ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی ، دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو را دوست داشتم ولی افسوس که در دادگاه زمانه مرا محکوم به جدایی کردی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گرچه راه قیامت پر خطر است ، اما جدایی ز دوستان قیامتی دگر است
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
پرستوها چرا پرواز کردین ، جدایی را شما آغاز کردین ، جدای بی وفایی قهر و دوری ، همه باشند گناه آشنایی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در حسرت دیدار تو ام گفتم تا بدانی / از من تا تو صد سال راه است و جدایی /
حال شب است و غم و تنهایی / افسوس که نیست برایمان هیچ راه وصالی .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چشمامو وقف تو کردم ، دل به خلوت تو بستم ، هم ترانه پس کجایی ؟ من که مردم از جدایی ، دل شکسته و غریبم ، جون میدم اگه نیایی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ما که در یاد همیم از چه جداییم / کی شود بار دگر گرد هم آییم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
می گویند سه چیز زاده ی عشق نیست : جدایی ، سفر ، فراموشی ، ولی آن زمان
که تو مرا تنها گذاشتی و فراموشم کردی من لحظه لحظه عاشقت شدم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
می بوسیمت سه تایی / من و غم و تنهایی / امان از این جدایی / دلتنگتم خدایی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دلگیرم از تمام الفبای بی کسی ، به خصوص این پنج حرف : ج د ا ي ي
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نه بلبل خواهد از بوستان جدایی / نه گل دارد خیال بی وفایی / اگر گفتی مرا الان چه حالی است / میان قلب من جای تو خالی است
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دلتنگیهایم از دوری توست ، تو که در آن غروب جدایی تنها ، مسافر جاده ها
شدی و کوله بارت را پر از یاس های سپید کردی تا بهای هنگفت عشق را بپردازی و
عاشقانه بازگردی ، من چشمانم را به امتداد جاده دوخته ام ، می دانم که
روزی خواهی آمد ، آن روز که عشق نایاب ترین عنصر زندگی انسانهاست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دراین دنیا نکردم من گناهی / فقط کردم به چشمانت نگاهی / اگر باشه نگاه من گناهی / مجازاتم بکن غیر از جدایی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آری فاصله ها کار خود را کرد / من و تو رو از هم جدا کرد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وقتی دوتا دوست با هم صمیمی اند ، مرگ فقط یکی را داغدار می کند ولی جدایی هر دوتا رو !
اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس جدایی ,اس
ام اس دوری ,اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس جدا شدن ,اس ام اس با موضوع جدایی
,اس ام اس برای جدایی, قشنگترین اس ام اس عاشقانه برای جدایی ,اس ام اس در مورد جدیی, پيامك جدایی, پيامك دوری پيامك عاشقانه جدایی, پيامك جدا شدن,
پيامك با موضوع جدایی, پيامك برای جدایی ,قشنگترین پيامك عاشقانه برای
جدایی, پيامك در مورد جدایی, متن جدایی متن دوری متن عاشقانه جدایی متن جدا
شدن متن با موضوع جدایی متن برای جدایی قشنگترین متن عاشقانه برای جدایی متن در مورد جدیی

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند
.
.
.
اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید
.
.
.
سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است، نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد
.
.
.
اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را می گیرید که همیشه می گرفتید
آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است .
.
.
.
وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما
.
.
.
افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند.
.
.
.
پیش از آنکه پاسخی بدهی با یک نفر مشورت کن ولی پیش از آنکه تصمیم بگیری با چند نفر .
.
.
.
کار بزرگ وجود ندارد، به شرطی که آن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنیم .
.
.
.
کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید .
.
.
.
انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند .
.
.
.
همواره بیاد داشته باشید آخرین کلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد
.
.
.
تنها راهی که به شکست می انجامد، تلاش نکردن است .
.
.
.
دشوارترین قدم، همان قدم اول است .
.
.
.
عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید .
.
.
.
آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سر از خاک بیرون آورده باشد .
.
.
.
وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید .
.
.
.
من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است.
4) چه رنگي را ترجيح ميدهيد؟
از قديمها در ذهن
بيشتر ما لباس عروس
سفيد بوده است ولي خيلي
هم به اين قانون
نانوشته اعتماد
نکنيد. اگر سري به
مزونهاي دوخت لباس
عروس بزنيد، ميبينيد
که بدتان نميآيد،
لباس عروسهايي با رنگ
کرم، نباتي و حتي بژ
سفارش دهيد. بد نيست
رنگ اين لباس عروسها
را هم روي پوستتان
امتحان کنيد.دقت کنيد اگر
لباس عروستان
را در اين رنگها
انتخاب ميکنيد، حتما
بايد تورتان را هم در
همين مايهها ي رنگي
انتخاب کنيد.
5) فصل عروسي هم مهم است
اگر شما در فصول زمستان و
پاييز قصد داريد
جشن ازدواجتان را
برگزار کنيد ، بايد
دور خريد لباس
عروسهاي دنبالهدار را خط
بکشيد چون در اين فصول
هوا باراني و
برفي ميشود و شما حتما
دوست نداريد با يک
لباس عروس گلي وارد
مجلس شويد. لباس
عروس بدون دنباله
براي اين فصول
مناسبترند ولي اگر بازهم
تمايل داريد که اين لباس
عروسهاي دنبالهدار
را انتخاب کنيد،
حداقل لباسهاي دنبالهداري
را برگزينيد که
ميتوانيد پارچه
دنبالهدار آن را جدا کنيد
و هنگام رسيدن به سالن
آن را دوباره
به لباس عروستان وصل
کنيد. البته محل
برگزاري جشن ازدواجتان
هم مهم است. در باغ
مسلما شما
نميتوانيد چنين لباسهايي
بپوشيد.
6) شما ستاره سينما نيستيد
شايد شما در تلويزيون
فيلم عروسي «پرنسس
دايانا» همسر وليعهد
انگليس را ديده
باشيد که لباس عروسياش
چند متر دنباله داشت ولي
اين فقط يک عروسي
تشريفاتي و تبليغاتي
بوده است که چند نفر فقط
براي حمل دنباله اين
لباس عروس استخدام
شده بودند. شما
ميخواهيد در جشن ازدواجتان
راحت باشيد و
بتوانيد با آسايش اين سو و
آن سو برويد. پوشيدن
چنين لباسهايي فقط
دست و پاي شما را
ميبندد و اجازه نميدهد
در اين شب رويايي
راحت باشيد. لباس
عروسي را انتخاب
کنيد که در آن اول از
همه احساس راحتي
کنيد.
7) مدلهاي عجيب و غريب نخريد
فقط همين امشب لباس
عروس در تن شماست و قرار
است سالها بعد لباس
عروستان را که در
آن شب رويايي به تن
کردهايد، در عکسهاي
عروسيتان تماشا کنيد
ولي دقت کنيد که
لباس عروسي را برگزينيد
که بعدا خجالت نکشيد آن
را به ديگران
نشان دهيد. برخي از
مدلهاي لباس عروس
سالهاي سال کهنه نميشوند
و هميشه زيبا
هستند. بنابراين به سراغ
انتخاب اين مدلها
برويد.
نکاتي که در بالا
گفته شد به اين معني
نيست که حتما بايد
لباس بخريد يا
هزينه ي زيادي صرف
کنيد. مهم ترين چيز صرف
سليقه است که به شما
کمک مي کند تا
لباسي زيبا به تن داشته
باشيد . گاهي بعضي
افراد لباس دوستشان
را قرض مي گيرند و
با مختصر تغييراتي
که در تور سر و دسته گل
شان مي دهند ، هماهنگي
زيبايي در
ظاهرشان ايجاد مي کنند.تاکيد
ما بر سادگي و سليقه
است.
بازيگران زن محبوب سينماي ايران كه چهرهاي دهه 60 و 70 و 80 سينماي ايران بودند از كجا وارد سينما شدند؟
ثريا قاسمي:

ثریا قاسمی سال 1319 در تهران متولد شد. اوایل دهه 1340 با گویندگی رادیو كار حرفه ای خود را شروع كرد و سپس به تئاتر رو آورد. در همان سال ها به دوبله هم پرداخت و در سریال پرهوادار «بالاتر از خطر» صحبت كرد. در نمایش هایی مثل «آنتیگون» و «از پشت شیشه ها» (ركن الدین خسروی) و «آندورا» (حمید سمندریان) روی صحنه رفت.
نيكي كريمي:
نیکی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران با مدرک تحصیلی دیپلم است. او فعالیت هنری را بازی درتئاترهای مدرسه آغاز کرد و پس از پایان تحصیلات اولین بازی سینمایی خود را در ساخته ای از جمشید حیدری با عنوان وسوسه ارئه داد در حالی که فقط 18 سال داشت . اما سال بعد بهروز افخمی ازاو برای عروس دعوت به عمل در آورد و بازی در این فیلم برگ برنده ای برای حضور جدی و مستمر در سینما.پیشنهادها یکی پس از دیگری از راه رسیدند و کریمی برای یک دهه تنها بازیگر سینمای ایران که حضورش ضامن فروش فیلم ها بود و دراین میان علی رغم چند کار ضعیف مابقی آثارش جملگی آثار با ارزش از کارگردانهای معتبر بودند.
مهناز افشار:
افشار که تا مقطع دیپلم در رشته تجربی تحصیل کرده است متولد 1356 می باشد و مدتها به خاطر شباهت و به خواننده و بازیگر پیش از انقلاب یعنی فایقه آتشین در بورس جنحالهای مطبوعات شایع پرداز قرار داشت.
افسانه بايگان:
شروع فعالیت هنری با بازی در فیلم کوتاه بوق در سال 1351است. شروع فعالیت سینمایی با بازی در فیلم گمشده (مهدی صباغزاده) در سال 1364 است.
با بازی در مجموعه تلویزیونی سربداران (محمدعلی نجفی، 1363) ایفای نقش مقابل دوربین را تجربه کرد و پس از آن بلافاصله به سینما راه یافت. او در دهه شصت پرکارترین بازیگر زن سینما بود.
رويا نونهالي:
متولد بیست و چهارم بهمن ۱۳۴۱ در تهران هست. لیسانس رشته نقاشی از دانشكده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گرفته است. شروع فعالیت از سال ۱۳۶۲ با نمایش غم غریب غربت بود.
پانتا آبهرام:
در عرصه تئاتر با کسب بیش از پنج جایزه از جشنواره های مفاوت تئاتر، یکی از بهترین ها بود.با بازی قدرتمندش در مجموعه تلویزیونی “مسافر” (سیروس مقدم، ۱۳۷۸) به شهرت رسید و بعد از آن فعالیت خود را در عرصه سینما متمرکز کرد. بازی او در فیلم “چهارشنبه سوری” یکی از بهترین های کارنامه سینمایی بهرام است.
باران كوثري:
با بازی در فیلمهای مادرش به سینما آمد. و سرانجام در فیلم « زیر پوست شهر » بود که خوش درخشید. باران کوثری سال 1381 را با بازی در فیلمی غیر از ساخته مادرش آغاز کرد: « رقص در غبار ». بازی او در « خوابگاه دختران » فراتر از حد تصور است.باران کوثری سرانجام یکی از درخشان ترین بازیهایش ارائه کرد و موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره بیست و پنجم را بی چون و چرا از آن خود کند: « خون بازی ».
نيوشا ضيغني:
دوره بازیگری كانون
سینما گران جوان با سریال در چشم باد مسعو جعفری جوازانی در سال 1382 کار
حرفه ای را آغاز کرد.یک سال بعد با بازی در فیلمتر دست محمد علی سجادی و
کار با این کارگردان با تجربه به او بازیگری را بیشتر آموخت تا این باعث شد
که محمد علی سجادی نام اورا در کنار بازیگرهای مورد علاقه اش قرار دهد.
بعد از تجربه تردست محمدعلی سجادی او را برای بازی در فیلم شوریده در اواخر سال 1383 انتخاب کرد.
نیوشا ضیغمی با بازی در فیلم شوریده گامی بزرگ در سینما برداشت و با حضور
در جشنواره 24 فیلم فجر باعث شد نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول
زن شود و با هدیه تهرانی رقابت کند.که خودش گوشه ایی از موفقیتش را بازی
در فیلم شوریده و همکار اش با محمدعلی سجادی می داند.
لادن طباطبايي:
وی ابتدا با گرایش نمایش
عروسكی به تحصیل پرداخت كه حاصل آن چند تجربه عروسك گردانی ، نمایشنامه
نویسی عروسكی و كارگردانی دو نمایش( مهمانهای ناخوانده ، به شیوه زنده )و (
جوجه طلایی ، عروسكی ) بود . سپس با تغییر گرایش به رشته بازیگری فعالیت
خود را در این زمینه متمركز كرد .
در بهمن ماه 1373 با ارایه پایان نامه نظری و عملی از دانشكده فارغ التحصیل
شد . پایان نامه نظری وی تحت عنوان « بازیگر و اشیا » به بررسی ارتباط
بازیگر و اشیا از دیر باز تاكنون میپردازد و ضمن نگاهی به دیدگاههای
پیشینیان به نقش و حضور اشیا در حیطه نمایش و زندگی ، كاركرد اشیا را در
جریان نزدیكی به نقش بررسی میكند .
آناهيتا همتي:
با بازی در نقش کوتاهی در فیلم « هیوا » فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد .
بازی او در مجموعه تلویزیونی پر طرفدار « مسافر » شاید یکی از نقاط درخشان
بازیگری او می باش
در سال 1372 با نمایش
تنبورنوازان (هادی مرزبان) بازی در تئاتر را آغاز کرد و در سال 1374 با
بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) شناخته شد. او تا
به امروز در مجموعه های بسیاری بازی کرده است.
آناهیتا همتی بازی در سینما را در سال 1375 و با فیلم به نمایش درنیامده
افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرد و اولین فیلمی که از او بر پرده
سینماها به نمایش درآمد در سال 1378 و با نام عشق کافی نیست (مهدی
صباغزاده) بود.
آناهیتا همتی هیچگاه ندرخشید. هیچگاه آنطور که باید دیده نشد، اما حضور
فعالش در تلویزیون و بازیهای روان و راحت او باعث شده تا همچنان پرکارترین
بازیگر تلویزیونی باشد.
نظام آباد
هادي كاظمي يكي از بازيگران سرشناس طنز است كه از سال ۷۵ وارد تلويزيون شد اما با سريال شبهاي برره اثر مهران مديري مشهور و در آثار ديگر مديري نيز ظاهر شد. ماندگارترين نقش او نقش نظام دو برره است كه هيچگاه از ذهن مردم فراموش نميشود. بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازيگري تحصيلاتش را ادامه داد. او در قهوهتلخ در نقش باباشاه بازي ميكند. از ديگر كارهاي او ميتوان به مرد دوهزار چهره، باغ مظفر، فضا نوردان، در چشم باد، شبهاي برره و پاورچين اشاره كرد. اين بازيگر چهره آشناي تلويزيون زماني كه سريال قهوه تلخ را بازي ميكرده، گرفتار مشكلي شده كه هنوز هم ادامه دارد.
كاظمي گفت: يك سال پيش، روزي مثل همين روزها، فاميل يكي از همسايهها من را در راهرو ديد، كلي سلام و عليك كرديم... فرداي آن روز زنگ در خانهام را زد و از من خواست تا عكسم را برايش امضا كنم... دعوتش كردم داخل، وارد زندگيام شد تا تمام داراييام را با خودش ببرد....
وي افزود: مدت زيادي از آشنايي ما نگذشته بود، اما به دليل رفتار و صميميتي كه داشت خيلي با هم اخت شده بوديم، يك شب كه براي شام بيرون رفته بوديم ماشيني را به من نشان داد و گفت دوست داري اين مال تو باشد؟ آدمي مثل تو بايد از اين ماشينها سوار شود... من هم كمي قيمتش را بالا و پايين كردم و ديدم رقمش معادل تمام پولي ميشود كه دارم.... من من كنان قبول كردم... همانجا سوئيچ ماشين را به من داد. آن شب ازاين كارش خوشم آمد و فكر كردم دوست با صفايي دارم... پول را گرفت تا چند روز بعد سند را بهنام بزنيم....
اين بازيگر ادامه داد: بيش از يك ماه گذشت و از سند خبري نبود، يك روز آمد و گفت صاحب ماشين از فروش ماشينش پشيمان شده و سوئيچ را از من گرفت و رفت، قرار شد فردا با يكي بهتر از آن بازگردد آن فردا يك سال است كه نرسيده!
كاظمي با ابراز ناراحتي از اين كه اعتماد او مورد سوء استفاده قرار
گرفته گفت: اين پول براي من ارزش زيادي داشت، نتيجه زحماتي بودكه كشيدم اما
اين مرد به راحتي آن رابرداشت و برد.... اميدوارم هرچه سريعتر به مالم
برسم و روزگار درس خوبي به اين نارفيق نمكدان شكن بدهد.
جام جم
تحقیقات دانشمندان نشان میدهد چشم ها واقعا دریچه ای به درون افکار انسان ها هستند و می توان با بررسی حرکت و نگاه انسان ها به افکار آنها پی برد. تحقیقات دانشمندان نشان می دهد چشم ها واقعا دریچه ای به درون افکار انسان ها هستند و می توان با بررسی حرکت و نگاه انسان ها به افکار آن ها پی برد. یک نگاه مختصر به بالا یا پایین ، چپ یا راست می تواند به فهمیدن آنچه که در ذهن هر انسانی می گذرد کمک کند.
در یک تحقیق که توسط دانشگاه ملبورن انجام شده است ، از داوطلبان خواسته شد به یک سری از اعداد بین یک تا ۳۰ فکر کنند و آنها را به صورت تصادفی بیان کنند. دانشمندان حرکات چشم هر نفر را تحلیل کرده و اعلام کردند که میتوانند عددی را که هر شخص در ذهن خود به آن فکر می کند را با دقت بالایی حدس بزنند. این تحقیقات نشان می دهد که هنر خواندن ذهن می تواند با کمک مطالعه حرکات و حالات غیر ارادی چهره به صورت علمی دربیاید. دکتر مایکل نیکولاس یک عصب شناس و یکی از نویسندگان این تحقیق در این باره گفت : چشم ها نه تنها به ما اجازه می دهند که دنیای اطراف خود را ببینیم ، بلکه با کمک آنها میتواند به دنیای درون ذهن انسان ها هم نفوذ پیدا کرد. در این تحقیقات که نتایج آن در نشریه Current Biology به چاپ رسیده است ۱۲ مرد راست دست در یک اتاق تاریک قرار گرفتند و از آنها خواسته شد اعداد بین یک تا ۳۰ را به طور کاملا تصادفی لیست کنند.در این بین حرکات چشم آنها به طور کامل جزئی تحت نظر قرار گرفت و هر حرکت کوچک ثبت شد. دانشمندان متوجه شدند اگر چشم افراد کمی به طرف چپ و سپس اندکی به سمت پایین حرکت کند ، احتمالا عدد بعدی که آنها انتخاب می کنند کوچک تر خواهد بود ، اما اگر آنها چشمان خود را به سمت راست و بالا حرکت دهند احتمالا عدد بزرگتری را انتخاب خواهند کرد. در این تحقیقات دانشمندان توانستند در ۶۰ درصد موارد به درستی عدد بعدی را حدس بزنند. دکتر توبیاس لوتشر در این باره گفت : ما معمولا اعداد را در یک خط تصور میکنیم .زمانی که ما در مورد اعداد فکر می کنیم به طور خودکار آنها را در فضا تصور می کنیم و اعداد کوچک را در سمت چپ و اعداد بزرگتر را در سمت راست قرار می دهیم.این در حالی است که ما خودمان هم به این نوع تصور ذهنی که از اعداد داریم توجه نمی کنیم. دانشمندان با انجام این تحقیقات به این نتیجه رسیدند که این گفته قدیمی که چشم ها میتوانند انسان را لو بدهند درست است.این یافته ها نشان می دهد ارتباطات بسیار پیچیده ای بین افکار انسان ها ، حرکات بدن و جهان اطراف ما وجود دارد. این تحقیقات می تواند از این منظر هم قابل توجه باشد که فکر کردن ساده نسبت به اعداد تصادفی منجر به تغییرات سیستماتیک در موقعیت چشم انسان ها میشود.قبلا نیز حرکات عرضی چشم به محاسبات ریاضی و یادآوری خاطرات گذشته مرتبط شده بود. پروفسور ریچارد وایزمن استاد روانشناسی دانشگاه هرت فورد شایر در این باره گفت : مغز انسان ها افکار و حرکات بدن را کنترل می کند.اما سوال اصلی این جاست که کدام یک زودتر اتفاق می افتند ، فکر کردن یا حرک بدن؟ به نظر می رسد که این حرکت ها هستند که بر تفکرات انسان ها مقدم هستند و این بسیار موضوع جالبی است. پروفسور وایزمن گفت آین تحقیقات بر اساس مطالعاتی بود که توسط ادماند جکوبسون روانپزشک آمریکایی در دهه ۱۹۵۰ انجام شد که در طی آن از شرکت کنندگان در تحقیق خواست که به برج ایفل فکر کنند و در این هنگام آنها به طور ناخودآگاه به سمت بالا نگاه می کردند.
.:: This Template By : web93.ir ::.