سازمان زیباسازی شهر تهران: اجرای طرح های سه بعدی در 300 ایستگاه اتوبوس به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی اجرای طرح های سه بعدی در 300 ایستگاه اتوبوس در شمال و جنوب تهران به پایان رسید.
محمدرضا رستمی طراح و مجری این پروژه گفت: با توجه به تنوع ساخت ایستگاه های اتوبوس در شهر تهران طرح های سه بعدی بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت.
او افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح واقعی جلوه دادن محیط تبلیغاتی و ایجاد جاذبه و گیرایی برای مخاطب است.
رستمی در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به اینکه با اجرای طرح تبلیغات سه بعدی دیگر تفاوتی بین ایستگاه های اتوبوس در شمال و جنوب تهران وجود ندارد، توضیح داد: در 300 ایستگاه شناسایی شده در مجموع 15 طرح سه بعدی که نمادی از فرهنگ کهن ایرانی است مانند طاقچه، دالان رو به طبیعت، سفره هفت سین، خلیج همیشه فارس و ... اجرا شده است.
لازم به توضیح است که این طرح ها به صورت ماهیانه و با توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین تبلیغاتی قابل تغییر خواهد بود.
کلمات کلیدی این مطلب: تبلیغات,سهبعدی,در,ایستگاههای,اتوبوس,تهران!,عکس,,
.:: This Template By : web93.ir ::.