بنابراین گزارش، او در بخش معماری جنسی معتقد است که «آشپزخانه اوپن، نماد روسپیگری معماری مدرن است...سایه برجها بر خانههای سنتی سنگینی میکند و حریم خصوصی تقریبا وجود ندارد و چنین معماری در ذات خود سکشوآل است.»
او در بخش شهرسازی جنسی، برج میلاد را نماد مردانه در برابر تونل توحید به عنوان نماد زنانه شهر دانسته و گفته است: عناصر شکل دهنده شهر مدرن عناصری است برای ایجاد لذت بیشتر. در شهرسازی جدید همه چیز در چشم انداز سکشوال مستقر میشود؛ نمادهای مردانه(برج میلاد) در برابر نمادهای زنانه(تونل توحید) میایستند. اتوبانها بر اساس اصل سرعت و لایی کشیدن، لاییکشیدن در ترافیک خیابانها و لذت حاصل از آن یک کنش سکشوآل است و چنین کنشی شبها در اتوبانها لذت بیشتری تولید میکند.
به گزارش «آخرین نیوز»، ا. ج که ویژهنامه جنجالی از او با عنوان استاد فلسفه یاد و یادداشتش را به طور کامل منتشر کرده، در این یادداشت تامل برانگیز، به ورزش جنسی هم اشاره کرده و نوشته است: ماهیت ورزش قهرمانی امروزه سکشوآل است. چرا که دیگر نه برای سلامتی که برای تولید لذت است، لذتی سکشوآل. مفهوم سکس در بدنسازی بسیار آشکار است، هنگامی که شخص در آیینه اندام خود را نظاره میکند آیینه ابزاری است برای خودارضایی بدنساز....شاید ماهیت سکشوآل فوتبال بسی شدیدتر از دیگر ورزشهای قهرمانی باشد. عناصر جنسی موجود در این ورزش به شکل فزایندهای سکشوآل است. داخل کردن یک توپ درون یک سوراخ(دروازه) و لذت حاصل از این فعل. لایی زدن به بازیکن حریف، به مثابه یک حریف جنسی و لذت حاصل از آن برای شخص فاعل...این شاید طنز گونه به نظر بیاید اما از منظر پدیدارشناسانه ماهیت چنین تمدنی طنزگونه است.
.:: This Template By : web93.ir ::.