اول – شما می توانید ایده های جدیدی از نحوه تبلیغ نمودن رقبای خود بیاموزید. شروع به جمع آوری نامه های فروش ، نمونه تبلیغاتشان در اینترنت، تبلیغاتشان در پایگاهشان ، تبلیغاتشان در ایمیلهایشان و دیگر تبلیغاتشان نمایید.
۲ – بفهمید که واقعا می خواهید تبلیغاتتان برای شما چه کاری انجام دهند؟
فروش کالا ، پیشگام نمودن شما در زمینه فعالیتتان ، بوجود آوردن ترافیک یا
چیزی دیگر
۳ – لیستی از مزایا و امتیازات محصولاتتان تهیه نمایید.مهمترین آنها را پیدا نمایید و تبلیغاتتان را با قرار دادن آنها در سرتیتر یا جمله اول شروع نمایید
۴ – سودمندی کالایتان را تا آنجا که امکان دارد مشخص تر و متمایز تر از دیگر قسمت ها بیان نمایید. در تبلیغات فواید محصولاتتان را با شمارش آنها با قرار دادن شماره در جلوی آنها ، مشخص نمودن درصدهای خاص ، زمانها ، رنگ ها ، بوها ، صداها ، موضوعات توضیحی و چیزهائی از این قبیل مشخص نمایید
۵ – لیستی ازتمام چیزهائی که باعث تفاوت محصولات شما در رقابت با اجناس مشابه می شود تهیه کنید. همه آنها را بعنوان ارجحیت کالای شما در برابر کالاهای مشابه در تبلیغاتتان وارد نمایید
۶ – تصاویر یا طرح ها یا گرافیک هائی از مردمی که در حال استفاده از محصولات شما و رفع مشگلشان هستند تهیه نمایید. همچنین عکسی که در آن مشگل حل شده هم اضافه نمایید
۷ – لیستی از تمام رده های مخاطبین خود تهیه نمایید. در زیر این گروه بندی برای هر گروه بنویسید به چه دلیل آنها علاقه خواهند داشت محصولات شما را بخرند. سپس همه این دلایل را در تبلیغاتتان وارد نمایید
۸ – واقعیت های بی چون و چرائی درباره کالاهایتان در تبلیغاتتان وارد نمایید. این واقعیات می توانند نظرسنجی از مشتریانتان باشد یا آزمایشات علمی یا بررسی محصول
۹ – به مخاطبینتان بگویید که بعد از خرید چه نوع خدمات بعد از فروشی دریافت می کنند. این خدمات می تواند مشاوره رایگان یا پشتیبانی های فنی یا خدمات عمومی کالا یا هر چیز دیگری باشد
۱۰ – در انتهای تبلیغ از مخاطبین بپرسید که چرا برای خرید اقدام نمی نمایند و مسیری برای پاسخ گوئی به این سئوال به آنها بدهید ، با وارد نمودن تکست باکس ها ، فرم ها و غیره. این می تواند به شما کمک نماید که نکات ارزنده ائی درباره تبلیغاتتان فرا بگیرید
.:: This Template By : web93.ir ::.